Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sâmbătă, 8 martie 2008

waffeln cu nuca de kokos


reteta de aici:


100g nuca de kokos
100g unt moale
1/2 lingurita praf de copt
150ml lapte
150g faina
120g zahar,eu am pus numai 80 pt ca le mancam in general cu dulceata
3 oua

am pus ingredientele in robot:

si am mixat totul 2 minute:

in aparatul usor uns cu pensula cu ulei am pus 2 linguri compozitie:


si am copt waffele:


noi le-am servit cu lapte si putina dulceata de zmeura.

2 comentarii:

Edith spunea...

LA MULTI ANI, DE 8 MARTIE, MIHA!

Teo spunea...

Mihaela draga, La Multi Ani de 8 martie, de 2 ori La Multi Ani, una pt ca etsi femeie (si ce gospodina!) si al doilea pt ca 4esti mamica unui sufletel f frumos!