Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sâmbătă, 6 octombrie 2007

muffins cu banane si glazura


aluat
100g margarina moale
170g zahar+1plic zahar vanilat
4oua
50ml ulei
2 banane
3-4 linguri suc de lamaie(am pus jumatate esenta lamaie)
250g faina+1/2plic praf de copt.

pentru glazura

1lingura unt
3linguri migdale sau nuci
2linguri miere
margarina,zaharul,zaharul vanilat,bananele si ouale se amesteca foarte bine la robot pina avem o compozitie omogena. se adauga uleiul si se omogenizeaza bine apoi se pune faina+praful de copt. in timp ce pregateam aluatul am pus pe foc o cratita cu margarina si mierea la topit. am adaugat migdalele si am fiert pina s-a ingrosat putin.am luat cratita la o parte sa se racoreasca. e umplu formele de muffins cu aluat si se pune deasupra putina glazura. se coc 20-25min la 180grade.

Niciun comentariu: