Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

duminică, 21 martie 2010

rozeta cu mere si scortisoara


la noi nu exista sfarsit de saptamana fara ceva dulce pentru cafeaua de dimineata.mi-a placut asa mult aluatul cu care am facut talerii cu budinca si afine incat am decis sa il folosesc si la aceasta rozeta.





aluat:
-325g faina
-1 plic praf de copt
-1 ou
-6 linguri ulei plante(nu masline)
-6 linguri lapte
-150g quark(sau alta crema de branza,nesarata)
-70g zahar

umplutura:
-1 kg mere dulci
-4-5 linguri zahar
-1 lingura scortisoara
-1 plic budinca vanilie
- 100ml suc mere,neacidulat

merele razuite pe partea mare se pun intr-o tigaie si se calesc 5 min.zaharul il amestecam cu budinca si sucul de mere si turnam peste mere.lasam sa se lege,amestecand intr-una apoi luam de pe foc si lasam la racit.compozitia trebuie sa fie complet rece inainte de a fi intinsa peste foaia de aluat.

pentru aluat amestecam toate ingredientele intr-un castron pina rezulta o coca fina.pe masa infainata intindem un dreptunghi potrivit de gros peste care punem umplutura de mere:

rulam si taiem felii cam de 2-3 degete grosime,cu ajutorul unei ate.

in forma de tort pregatita cu hartie de copt punem rulourile cu partea taiata in sus:

dam la copt,pentru 45min la 180 grade.am lasat ultimele 5-8 min numai rezistenta de jos a cuptorului pentru a fi sigura ca e bine coapta si partea de jos.
lasam sa se raceasca complet,scoatem din forma si putem pudra cu zahar.

8 comentarii:

Unknown spunea...

Arata super de bine!
Ca intodeauna, faci numai bunatati!

MihaeRa spunea...

Doamne, cine m-o pune sa fac turul la noutatile din blogroll-ul meu ca mor de pofta, foame..Dzeu mai stie..:D

adnas54 spunea...

Arata minunat.. o voi incerca si eu. Sanda

Claudia-Maria spunea...

super reteta carasanco voi incerca si eu aluatul cu quark,te tzuc.

Anonim spunea...

este fantastic , imi place si SIGUR am s-o gatesc pt. fluturasul meu Beni.
Multumesc... si nu uita sa mai postezi retete! Pupici , Carmen

Anonim spunea...

este fantastic , imi place si SIGUR am s-o gatesc pt. fluturasul meu Beni.
Multumesc... si nu uita sa mai postezi retete! Pupici , Carmen

Maya spunea...

Ce bine arata!Trebuie sa fac si eu.Te pup!

mihaela spunea...

maya ,carmen spor la treaba!reteta e delicioasa si merita incercata.