Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

miercuri, 19 noiembrie 2008

perinite cu parmezan




reteta am facut-o acum vreo 2 saptamani de pe blogul Iuliei unde puteti vedea si o poza finala,cam cum ar trebui sa arate caci eu am pierdut-o pe a mea.


aluat:
500g faina
200ml lapte
1 cub drojdie proaspata
1 lingurita zahar
1 lingurita sare
1ou
75g unt
50g untura(sau unt)

in plus:
200g parmezan
ou si lapte pt uns
seminte susan

aluatul l-am framantat la Mp si dupa ce a dospit frumos l-am intins pe masa si am pus deasupra parmezanul,apoi am apasat usor cu sucitorul pina cand a intrat cat de cat in foaie:


am rulat si am taiat cu un cutit ascutit felii de 2 cm pe care le-am pus in tava cu hartie de copt cu ceva distanta intre ele:

le-am uns cu oul amestecat cu putin lapte si am presarat susanul apoi le-am lasat la dospit inca 25min si le-am pus in final la copt,la 200 grade.la mine s-au incapatanat acteva sa ramana pe pozitie si au cazut prin tava.
la gust sunt minunate!

Un comentariu:

kris spunea...

miam! cred ca sunt foarte gustoase!