Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

duminică, 10 februarie 2008

rulouri cu cascaval


reteta de aici:


eu am facut de la inceput portie dubla:

400g faina
200-250ml lapte
1 cub drojdie proaspata
50g unt
1 lingurita sare
1 lingura miere

100g cascaval razuit
1-2 linguri lapte caldut


aluatul l-am pregatit la Mp:

si se lasa la dospit:


se imparte in 8-10 bucati:


se intinde usor cu sucitorul cate o bucatica:


si ruleaza si aseaza in tava tapetata cu hartie de copt,cu putina distanta intre ele caci vor creste:


se ung cu putin lapte si presara cascavalul:

se dau in cuptorul preincalzit,la 195 grade:


sunt foarte pufoase.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Arata foarte bine!
As vrea sa le fac si eu dar... ai uitat sa scrii cat lapte trebuie :)

mihaela spunea...

alina scuze,chiar am uitat dar am trecut acum cantitatea.
spor la treaba si sper sa va placa!

Anonim spunea...

spune-mi te rog cate minute se tine la cuptor?

mihaela spunea...

cred ca in jur de 20min ,pina devin aurii dar depinde de cuptor.eu folosesc electric,cu ventilatie+rezistenta de jos.