Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

luni, 19 septembrie 2011

muffinsi marmorati,cu nutella

muffinsi acestia i-a dus matei la gradinita de ziua lui,acum o saptamana,dar abia acum am apucat sa ii scriu pe blog:

pt 15buc:







-250g unt
-175g zahar
-200g faina
-5 oua
-50g amidon
-1 plic praf de copt
-coaja si zeama unei portocale netratate

-55g nutella
-1 lingurita cacao


ingredinetele pentru aluat,lasate cateva ore la temperatura camerei le-am pus in bolul mixerului si l-am lasat sa-si faca treaba vreo 4-5 minute,pina cand a fost compozitia fina si matasoasa.o parte din aluat l-am amestecat cu nutella pusa la microunde pentru 1minut.

in tava de muffinsi se pune aluatul alb si apoi cel negru:

se da tava la copt,pentru 25min la 180grade:

se lasa sa se racoreasca si se scot din forma.


.

6 comentarii:

Fancy Cake spunea...

Muffins-urile sunt preferatele mele. Delicioase.

sarah spunea...

sigur sunt deliciosi.au crescut foarte frumos si arata tare bine.pupicei

TeoBucatar spunea...

Astea ar fi pe gustul puiului meu cate adora crema asta!Pup,Mihaela!

mihaela spunea...

si matei le mananca cu placere,asa ca fac relativ des.

mihaela spunea...

multumesc sarah.am aflat ca unii colegi au cerut si supliment...inseamna ca au fost pe placul copiilor.
pupici si o seara frumoasa!

mihaela spunea...

teo crema nu se simte foarte tare dar muffinsii sunt tare pufosi!