Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

luni, 23 martie 2009

salata verde cu piept de pui




2 piepti de pui,cam 400g
4 rosii
1 castravete
1 ceapa mare
1 salata verde
sare,piper,patrunjel verde tocat
300g iaurt simplu
2 linguri otet de vin alb
2 linguri smnatana groasa

ceapa se taie inele,rosiile si castravetii cubulete,salata fasii.se amesteca toate intr-un castron.
pieptul de pui taiat fasii subtiri se prajeste la foc mare pe toate partile in 2 linguri ulei,se stinge cu o canita de apa si lasa pina cand aceasta se evapora.

iaurtul se amesteca cu otetul,smantana si sare,piper,ceva verdeata tocata si se toarna peste salata.se pune pe farfurie si decoreaza cu fasiile de pui.

4 comentarii:

Vicky spunea...

Yammmm, merge perfect acum salata cu piept de pui, este usor de digerat si super gustoasa, arata foarte frumos.

Unknown spunea...

Un deliciuuu !

mihaela spunea...

vicky sa o incerci caci e delicioasa!

isa de la tine m-am molipsit cu salatele.zilele astea e in plan cea cu feta :-)

Ruxi spunea...

Wow..cat de bine arata!!M-am molipsit si eu de "febra salatelor" in ultima vreme.Aseara am facut un arapida cu ton , salata verde, niste oerz fiert ramas de peste zi din meniul baietelului, si ceva branza...a fost perfecta...
O sa incerc si eu salata ta...arata bine si e satioasa cred ;)

Thanks!