Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

marți, 24 mai 2011

cornulete cu rahat








imi era pofta de ele inca de cand am cumparat rahatul din romania,ieri am avut ceva timp liber si le-am facut.va invit si pe voi sa le degustati,macar virtual,sunt delicioase!

-370-400g faina
-100g unt
-200g iaurt simplu
-3 linguri zahar pudra
-1 plic coaja rasa de portocala,finesse
-1 plic praf de copt
~150g rahat

se amesteca toate ingredientele si se imparte aluatul in 2buc.se intind din foi 2 cercuri potrivit de subtiri si se taie raze.se pune pe fiecare cate o bucatica de rahat si se ruleaza de la baza spre varf:

se aseaza in tava pregatita cu hartie de copt si se dau la cuptor ,



la 190grade vreo 20-25min.se pudreaza apoi cu zahar din belsug.

.

6 comentarii:

Emy UK spunea...

Mihaela, sa traiesti 100 ani pt reteta asta!! Chiar ma uitam pe blog-ul tau sa vad ce as putea face cu rahat ( si al meu e din Romania),sa fie simplu si delicios!

Acum ramane numai sa le fac si sa imi iasa...:)

mihaela spunea...

emy reteta este foarte simpla,sunt convinsa ca iti vor iesi delicioase!
spor la treaba!

Anonim spunea...

Mihaela,si eu iti doresc sa traiesti 100 ani.De cand caut o reteta buna de cornulete cu iaurt.Ale tele sant perfecte.Multumesc frumos pt reteta.

mihaela spunea...

ma bucur ca va sunt retetele de folos!
spor la treaba fetelor!

Anonim spunea...

Oare cu gem iasa?nu am rahat aici unde sunt....

mihaela spunea...

folosesti un gem gros sau il amesteci cu nuca macinata si atunci sigur nu iasa afara din cornulete.