Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

miercuri, 3 decembrie 2008

pizza de post






250ml apa
50ml ulei masline
500g faina
1 cub drojdie
1 lingurita sare,
1 lingurita zahar brun
oregano


sos de rosii
ciuperci
masline
rosii
ardei

aluatul framantat si dospit la MP

se imparte in 2 parti,din fiecare se intinde cate un cerc,cam 28-30cm,pe care se pune sosul de rosii condimentat cu sare,piper

legumele:

se pune la copt,la 190 grade,cu ventilatie+rezistenta de jos pentru 25min.servim imediat.

3 comentarii:

Mona spunea...

ce pofta de pizza mi-ai facut !!..super arata a ta..are si ciupercute...miam, miam...sa va fie de bine..
eu astazi am facut cartofii cu pesmet, dar nu i-am mai pozat..am sa-i fac si vineri , ca tare buni au fost..sper ca atunci sa nu mai fiu"pe graba" si sa fac poze..
te pup si pe tine,dar mai ales pe dulceata ta -Matei :)

ps. ai facut supa de usturoi si legume ??..sau nu ??

mihaela spunea...

draga mea supa e pentru maine ca au cerut in cor pizza si le-am facut pina la urma.
cred ca tu gasesti mai usor in tara cascaval vegetal ca sa poti pune deasupra.

te pupam si noi si-ti dorim o zi minunata.

noi ne pregatim sa-l asteptam pe mosul nicolae,deja suntem emotionati ca numai despre asta ne povesteste.

Anonim spunea...

frumos blog, atat de ordonat si ingrijit :)... si motivant.