Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

duminică, 24 februarie 2008

meniu de week-end-2-

azi am avut ceva timp de stat in bucatarie,cat baietii au fost in parc la nisip:

supa de pui cu galusti de gris:


1 piept de pui
1 morcov
1 ceapa
sare,piper,verdeata
1 ou
3 linguri gris

pieptul de pui,morcovul si ceapa le-am pus la fiert in apa rece:

cand au fost fierte,am strecurat supa,ceapa am aruncat-o iar morcovul si carnea am taiat-o bucati si le-am pus din nou in supa.am batut oul bine cu mixerul bat:

am pus grisul:


si ceva patrunjel verde tocat apoi am lasat 10-15min sa se odihneasca:

am fiert galustile puse cu ajutorul unei lingurite,in cratita cu supa,acoperita:

la final sare,piper,patrunjel verde tocat:


Piept de pui cu sos de unt, lamaie, capere
~reteta de la Alandala


doi piepti de pui,
borcanelul cu capere,
una bucata unt,
niste parmesan (daca e gata ras e si mai simplu),
o lamaie,
patrunjel
1/2 pahar vin alb
2-3 linguri de faina,
sare, piper, boia dulce (daca preferati)
ulei de masline


pieptul de pui l-am batut usor numai cat sa-l nivelez,nu trebuie subtire ca cel de snitele.intr-un castron am amestecat faina,2 linguri parmezan,sare,piper,boia:

am pus untul si 2 linguri ulei masline l-a incins:

si am trecut carnea prin amestecul de faina apoi am adaugat-o in tigaie si am prajit-o 3-4 min pe fiecare parte:

am scos-o pe un platou ce poate sta la cuptor.in untul ramas de la prajit am pus vinul,caperele fara zeama din borcan,cateva lingurite zeama lamaie si inca o bucatica de unt.am amestecat pe foc 3-4 min pina ce a scazut putin sosul:

am turnat sosul peste carne si am presarat ceva patrunjel verde:

o reteta super buna si foarte rapida!am servit alaturi de cartofi taiati in 4 si fierti.

si nu puteam incheia fara desert:
Muffins cu mere si scortisoara:

reteta de aici:


240g faina
1 plic praf de copt
1 mar
80g unt topit
1 ou
60ml lapte
110g smantana acrisoara,groasa
1 lingurita scortisoara
100g zahar

untul topit.oul,laptele,zaharul se mixeaza:

se adauga smantana,scortisoara,faina,praful de copt:

iar la final marul razuit pe partea mare de la razatoare:

se pune amestecul in forma de muffins pregatita cu hartiute:

si se coace 20-25min la 180 grade:

reci reteta spune ca se dau prin 70g unt topit apoi prin zahar+scortisoara.eu am renuntat la aceasta etapa pt ca mananca si matei din ele.



foarte pufoase si parfumate!

4 comentarii:

Anonim spunea...

Sunt "full" dupa un asa meniu bogat :). Imi place in special felul 2, nu m-as putea satura de asa ceva oricat de des as manca!

mihaela spunea...

si noi suntem full dar am fost o tura pe afara si la cina mancam usor :))

Anonim spunea...

BRAVO!Mihaela cate kg. ai tu!?
E.P.
3 0ct.2008
Boston MA USA

mihaela spunea...

la cat gatesc zic ca stau inca bine cu kg,am 58kg si 1,70 inaltime :)) deci nu ma plang.