Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

joi, 4 septembrie 2008

tarta cu migdale si pere



reteta de la Maya

aluat de tarta:
4 oua

60g zahar

60g migdale macinate

30g faina

1/2 plic praf de copt

1lingurita coaja de portocala(am folosit de la plic,gata razuita)

deasupra:
1 budinca caramel

500ml lapte
4linguri zahar

1compot pere
cateva zmeure
1plic glazura transparenta de tarte

am mixat toate ingredientele pt aluat si l-am turnat in tava de tarta unsa si pudrata cu faina:


si am copt la foc potrivit.am rasturnat rece din forma si am pregatit budinca,pe care am turnat-o fierbinte peste blat.cand s-a racit am aranjat deasupra fructele


si am pregatit glazura transparenta de tort cf indicatiilor de pe plic.am turnat-o peste.am lasat cateva ore la frigider si am servit.



Niciun comentariu: