Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

marți, 21 octombrie 2008

chec simplu cu ciocolata si merisoare




250g unt
200g zahar
4oua
400g faina+1plic praf de copt
200ml smantana dulce,pt frisca
50g merisoare,cranberries
100g ciocolata tocata(am folosit picaturi de ciocolata)

am amestecat galbenusele cu untul care a stat la temp camerei(sa fie mai moale)si zaharul cu mixerul pina s-a topit putin zaharul.am pus apoi smantana si am amestecat din nou bine,albusele batute spuma tare si apoi faina+praful de copt.aluatul este mai gros.

apoi am pus merisoarele si ciocolata (taiata sau puteti sa o dati pe razatoarea cu ochiuri mari)acum e bine sa amestecaticu o lingura de lemn,usor pina se incorporeaza in aluat.

am pus in tava de chec(tava mare-28cm) si am copt la foc potrivit vreo 45-50min.incercati cu o scobitoare mai bine.


rece se pudreaza cu zahar dar se poate turna si glazura deasupra.

Niciun comentariu: