Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sâmbătă, 6 octombrie 2007

chec marmorat,cu fructe



250 g unt la temperatura camerei
250 g zahar
1 Pck. zahar vanilat
4 oua
500 g faina
1 Pck. praf de copt
125 ml lapte la temperatura camerei
3lingurite cacao

se amesteca untul cu zaharul si zaharul vanilat(cel mai bine cu robotul) apoi se pun ouale pe rand,amestecand bine dupa fiecare
faina si praful de copt se amesteca si se incorporeaza in aluat.se pune si laptele
se umple cu jumatate din aluat o forma de chec sau de gulguf tapetata cu hartie de copt(sau unsa si pudrata cu faina), in cealalta jumatate se pune cacao si se toarna peste partea alba
se amesteca usor cu o furculita.
am pus in tava cu hartie de copt cele 2 compozitii si am dat la cuptor o ora la 180 grade.am pregatit glazura cu 250ml suc de la compot cf instructiunilor de pe plic.peste checul copt am pus un compot de cirese apoi am turnat glazura.

Niciun comentariu: