Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

marți, 2 septembrie 2008

Tarta cu struguri si aluat dospit


Aluat:
200 g faina,
1/2 cub drojdie,
30 g zahar,
1 varf cutit sare,
30 g unt moale,
100 ml lapte.

Umplutura:
3 oua,
60 g zahar,
1 praf budinca de vanilie,
4 linguri suc de lamaie,
200 ml smantana de frisca,
400 g struguri.

Se amesteca laptele cu drojdia si zaharul. Se lasa 15 min apoi se incorporeaza in faina impreuna cu untul topit. Se lasa aluatul la dospit 35 min.

Se separa ouale iar galbenusele se bat cu zaharul si coaja de lamaie. Se amesteca cu zeama de lamaie, praful de budinca si albusele batute spuma tare. Frisca se incorporeaza in crema si se amesteca totul usor.

Se intinde aluatul intr-o tava de tarta,26cm,unsa si tapetata cu faina si se pune deasupra crema si strugurii.


Se lasa 10 min la loc cald apoi se coace la foc potrivit,cam 170grade,pentru 40min.ultimele 7-10min se lasa numai rezistenta de jos.
se taie cand se raceste.

2 comentarii:

Unknown spunea...

Super tarta, cred ca e o nebunie :P
Bunicii mei stau in patrai strugurilor :))), asa ca am sa prestez si eu tarta de ziua recoltei :P

mihaela spunea...

da,mai ales ca am folosit strufuri fara samburi:)
am avut musafiri si s-a cam terminat,toata lumea a cerut a doua portie.