Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

marți, 27 octombrie 2009

"musuroi de cartita" cu ricotta si lichior de kokos

tortul il dedic cu drag fratelui meu care ieri a avut ziua de nume. "la multi ani fericiti" si te pup de departe fratelo!!!




reteta am gasit-o intr-un numar antic din "ioana" dar nu am pastrat decat ideea de final restul am improvizat putin,dupa gustul nostru.

blat:
-4 oua
-3 linguri apa calda
-135g zahar
-un zahar vanilat
-180g faina
-1 lingura cacao
-1 praf de copt

crema:
-250g ricotta
-4 foi gelatina
-75ml lichior kokos
-100g zahar
-400ml frisca

-3 banane
-1 lamaie

separam ouale si batem albusele spuma tare.mixam separat zaharul cu galbenusurile,adaugam faina,caco si praful de copt iar la final albusul batut spuma tare.turnam in tava de tort unsa si pudrata cu faina si coacem la foc potrivit(180grade) pt 20-25min.lasam sa se raceasca si taiem un capac care il faramitam.cu ajutorul unei linguri scobim usor din blat lasand o margine.punem inelul de tort in jurul blatului.
bananele le stropim din belsug cu zeama de lamaie si le punem peste blat.

ricotta,zaharul si lichiorul se mixeaza,adaugam gelatina pregatita cf instructiunilor de pe plic.lasam crema la rece 1h.batem frisca si o amestecam cu crema de ricotta.

turnam peste fructe si dam la frigider 3 ore cel putin.apoi indepartam inelul din jurul blatului si punem firimiturile.

2 comentarii:

cucinareconalina.blospot.com spunea...

bun...o sa il fac si eu...

VertAnge spunea...

Delicioasa combinatia!