Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

luni, 15 septembrie 2008

ragout de miel cu cartofi


-1kg carne miel,fara os
-300g ceapa
-2-3 catei usturoi
-4 rosii
-600g cartofi
-4 linguri ulei
-600ml supa legume
-1 legatura ceapa verde
-sare,piper,verdeata tocata

carnea se taie in cuburi de vreo 4cm si se pune la prajit in uleiul incins.se adauga ceapa felii si usturoiul si se lasa sa se dinstuie cateva minute,in tigaia acoperita.
rosiile curatate de coaja se taie cuburi si se adauga impreuna cu supa la carne.se lasa sa scada 55 min,pe foc potrivit(daca mai este nevoie,mai punem apa)
se adauga cartofii si dupa 10min ceapa verde si se mai lasa 20-25min.se condimenteaza cu sare,piper,presara verdeata tocata.
se serveste imediat cu paine proaspata.

2 comentarii:

Mona spunea...

Mihaela, ti-am mai lasat pana acum cateva comentari care vad ca nu au aparut, si-mi pare tare rau...intr-unul din ele uram "la multi ani" scumpului tau fluturas...oare ce s-a intamplat cu ele ??!!

...mancam si noi mereu cu placere ragoutde carne- pui, vita, porc-..cu mielul nu prea ne impacam..
..chiar mi-ai dat o idee pentru niste carnita de vita ...multumesc

pupice :)

mihaela spunea...

mona draga mea au ajuns toate comentariile la noi,mai putin cel cu urarea fluturasului.am cautat acum la subiecte si toate sunt acolo.

cu mielul a fost o adevarata aventura,am cumparat din greseala carnea,voiam de vita dar am fost asa de ametita in magazin incat am pus mana pe alta punga.noroc cu sotul care mananca si de miel...si asa am reusit sa fac un fel nou care i-a si placut.

iti multumesc pentru urare si te mai astept la noi in vizita.
o seara minunata si pupici de la noi.