Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

joi, 17 aprilie 2008

pui cu rozmarin,in punga topits



acum cateva zile maya a pus niste poze dementiale cu puiul facut in pungi topits.am fost ieri la cumparaturi si am gasit intimplator si eu pungile,asa ca azi l-am executat.


1 pui
2 crengute rozmarin
sare,piper,boia,usturoi granulat
1 lingura ulei masline
ceva ciupercute proaspete

puiul spalat si putin zvantat l-am uns cu ulei si condimentat in interior si exterior cu boia,sarempiper si granulatul de usturoi,am pus rozmarinul in interior.puiul l-am bagat in punga,am pus ciupercile in jurul lui si am legat capetele:


am facut o taietura de 1cm in punga si am pus in tava(neunsa).am dat la cuptor 50min:


il vom servi cu garnitura de cartofi si salata de rosii.este foarte foarte bun,rumen si zemos.am mancat o aripioara :) de proba.

Niciun comentariu: