Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

miercuri, 23 septembrie 2009

dulceata de zmeura



cred ca este de departe una dintre cele mai aromate dulceturi pe care le-am facut.nu se compara cu cea cumparata.desi am incercat pina acum cam tot ce am gasit de cumparat pe piata.

1kg zmeura
600g zahar
1 pahar apa
zeama a 2 lamai

zmeura se pune cu zaharul la macerat peste noapte:


se toarna apoi intr-o forma teflonata apa,zeama de lamai si amestecut de zahar+zmeura si se lasa la foc mic,amestecand uneori pentru 1h-1.30h.am facut testul pe o farfurie rece,umeda si pentru ca mi-a placut consistenta am luat cratita de pe foc.
borcanele spalate le-am lasat in cuptorul incins,la 180 grade pt 20min.am turnat dulceata in ele fierbinti,am pus capacul si lasat 1-2 h cu gura in jos.

2 comentarii:

Oana spunea...

M-ai terminat cu dulceata asta....este dulceata mea preferata!

Unknown spunea...

mmm... e preferata mea :P, parca ii simt parfumul de aici :D