Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

joi, 4 septembrie 2008

chec cu cacao si piersici



mi-am luat o tava noua care trebuia incercata.



reteta de chec este a mamei mele eu am facut numai ceva modificari la final,punandu-i deasupra fructe.

aluatul de chec:
-2 oua

-100g zahar
-50ml ulei

-50ml lapte

-1 plic praf de copt
-3 linguri cacao
-150g faina

in plus:

-1 compot piersici

-1 plic glazura transparenta de tort.

mixam toate ingredinetele pt aluat si-l turnam in tava unsa si pudrata din belsug cu faina.


il dam la copt vreo 40min pina cand scobitoarea iese curata,apoi il lasam sa se raceasca si-l rasturnam pe un platou.


piersicile din compot bine scurse de zeama(care se pastreaza) le taiem felii si le asezam peste blat.
pregatim glazura de tort cf indicatiilor de pe plic cu 250ml lichid(suc de la compot+apa) si turnam peste fructe.lasam sa se intareasca.

si dupa 3 zile a fost la fel de pufos si minunat acest chec.

Niciun comentariu: