Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

miercuri, 22 octombrie 2008

grisine crocante





reteta de la shumaila

25 g drojdie
300 lapte
25 g unt sau margarina la temp camerei
2 lingurite sare
1 lingtza zahar
250 g faina de griu dur(am pus 100g gris+150g faina normala)
180 g faina alba
si facultativ cascaval

aluatul framantat si dospit la MP se imparte in 2 buc.una se intinde pe masa si se presara o mana buna de cascaval:

se aduce jumatatea goala deasupra si se apasa bine cu sucitorul sa iasa aerul apoi se taie fasii subtiri:

se rasucesc,pun in tava si dau la cuptor:

la 200 grade cu ventilatie si rezistenta de jos.

7 comentarii:

Anonim spunea...

felicitari pentru articol

redrose spunea...

blogul tau este de foarte mult timp la favorite pentru mine si il vizitez zilnic;)..iubesc tot ceea ce faci tu si am incercat multe din retetele tale minunate..as vrea si eu sa te intreb ceva si sper sa nu te superi te rog!! vreau sa te intreb cum ai facut tu sa iti apara in dreapta retetele ca mai apoi prin click sa te duci direct..nu prin arhiva...adica de exemplu titlu rulade si acolo titlul retetelor....cum sa fac si eu asa pe categorii?

mihaela spunea...

redrose se face relativ simplu de la EDitare astect am ales "adaugati un obiect gadget" si acolo se deschide o lista cu chestii care le poti adauga,in cazul meu"lista link-uri" pe care le denumesti tu cum ai chef"paine" sa zicem si le sortezi alfabetic.sper ca ti-am fost de folos cat de putin si nu te-am incurcat si mai mult :))

sapt viitoare nu voi fi prin zona dar dupa ce revin iti mai scriu daca ai nelamuriri.

un week-end minunat!

redrose spunea...

iti multumesc din suflet!!!

Anonim spunea...

Mihaela ,ai multe rete noi de cand nu am mai intrat, una mai buna decat cealalta .Pe blog la mine te asteapta cateva premii sa le ridici.

LIBRARIECARTI spunea...

imi place mult reteta asta

mihaela spunea...

ma bucur!