Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

marți, 9 octombrie 2007

Piept de pui cu smintina


reteta de la Adiana-Nicoleta

- 6 felii de piept de pui
- 2 cutii de ciuperci champignon
- o ceapa
- un pahar de vin
- unt cit 2 nuci
- circa 400 de grame de smintina
Am pus un pic de unt in tigaie si cind s-a topit, am pus o ceapa taiata marunt.Cind ceapa era un pic calita am pus feliile de piept de pui sa se rumeneasca pe o parte si pe cealalta parte, deci foc mare la tigaie.Apoi feliile de piept de pui le-am pus intr-un castron cu o farfurie deasupra ca sa se mentina calde, iar in tigaie am pus un pahar de vin alb sec pe care l-am lasat sa se evapore putin.Am adaugat apoi smintina si champignoni clatiti si scursi si am amestecat bine de tot.Am adaugat si pieptul de pui si am mai lasat citeva minute.

Niciun comentariu: