Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

luni, 1 decembrie 2008

cozonac floare,cu mac

aseara am avut musafiri si nu puteam sa nu-i rasfat cu ceva dulce.







reteta de la Daneza,pe care eu am modificat-o putin,punandu-i umplutura de mac :))


aluat:
450g faina

50g amidon

25g drojdie proaspata

150g zahar(merge lejer100g)brun

50g ulei

200ml lapte

putina sare


umplutura

250g mac(al meu a fost gata preparat)



aluatul l-am framantat si lasat la dospit in MP si dupa 90min l-am pus pe masa de lucru si l-am impartit in 12 buc.le-am intins cat de cat rotund si am pus pe fiecare cate o lingura umplutura de mac.

am rulat si i.am dat apoi forma de potcoava,apasand bine capetele

in tava de tort am pus pe randul de jos 6 potcoave,apoi 5 si deasupra 1:

le-am lasat inca 50min la dopsit si apoi uns cu galbenus+lapte si am presata crocant.
am copt la 185 grade vreo 45min:

rece se pune pe platou si serveste.

4 comentarii:

Anonim spunea...

ce frumos arata!

mihaela spunea...

multumesc!

Anonim spunea...

Acest aluat Nu se lasa la dospit ???

mihaela spunea...

am scris in text ca se framanta si lasa la dospit...chiar in 2 ture.este o reteta cu drojdie si are nevoie de cel putin 30 min de odihna.