Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

joi, 17 aprilie 2008

muffins rulati cu wurst si masline


reteta e inspirata de aici,nu am respectat in totalitate umplutura:


pt aluat:
200g faina
10g drojdie proaspata
100g lapte caldut
sare
1 lingurita miere

umplutura:
100g wurst sau sunca presata
50g quark sau crema de branza la alegere
1 albus(galbenusul il folosim la uns)
verdeturi tocate
60g masline

in laptele caldut dizolvam drojdia,adaugam mierea si sarea:

apoi faina:

aluatul framantat il lasam la dospit 30min:

pregatim umplutura:amestecam intr-un castron maslinele si wurstul tocate cu verdeata,albusul si quakul:


din aluat intindem o foaie potrivit de groasa cam 30x40cm:

pe care punem umplutura:

rulam strans

si taiem bucati potrivit de groase pe care le asezam in tava de muffins cu hartiute:


ungem cu galbenus,presaram sesam:


si coacem la foc potrivit 20-25min.



a doua zi se pot incalzi la microunde si sunt la fel de proaspete.

3 comentarii:

Edith spunea...

Miha, m-ai innebunit cu briosele tale :)
Cred ca o sa aleg si eu o reteta si o sa o fac in tavitza de chec (ca m-am chinuit cu niste briose de ciocolata ultima data de nu mai vreau forme ondulate de briose... - ca numai d-alea am)

mihaela spunea...

edith incearca sa pui cate 2-3 hartiute de briose una in alta si sa le coci apoi puse in tava mare de aragaz.
eu asa am facut de cateva ori in romania ca acolo nu am tavi de briose.

invatacel spunea...

Multumesc mult pentru reteta! Briosele au avut un succes grozav. Eu le-am facut cu kaizer. Sunt foarte bune!
Felicitari pentru blog! Il urmaresc de ceva vreme si este una dintre sursele mele de inspiratie in bucatarie.