A apărut o eroare în acest obiect gadget

Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog

Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

vineri, 26 octombrie 2007

prajiturele alb-negru



reteta am luat-o de aici:


75g zahar pudra
200g faina
1 priza sare
1pachet zahar cu aroma de portocala
150g unt
1ou
1lingura cacao

se amesteca toate ingredientele si coca rezultata se imparte in 2.la o parte din coca se amesteca lingura de cacao.se intinde foaia neagra,apoi cea alba deasupra,se ruleaza si se da la rece 30min(pt a se putea taia mai bine).se taie feliute care se pun in tava cu hartie de copt:



se coc la foc potrivit,vreo 12 min.

4 comentarii:

PARADIS spunea...

yam,yam ce bine arata.salvate pentru thanksgiving.
mersi Miha.

mihaela spunea...

Sa faci neaparat portie dubla,la cantitatea asta dispar in cateva minute :)

Marina spunea...

Mihaela, mi-e mi-a iesit aluatul foarte moale si nu am putut sa modelez nimic!! le-am amestecat pur si siplu ca deja nu mai era cale de intoarcere. si dupa ce le-am pus la cuptor s-a topit untul si s-au intins mult ca niste placinte :(

mihaela spunea...

draga mea marina imi pare rau sa aud ca nu au iesit prajiturelele.sa fie oare untul de vina? al meu folosit la reteta asta a avut 60% grasime dar am vazut ca este si cu 80%.poate trebuia sa tii aluatul mai mult la rece pina se intarea.
sper sa le mai dai o sansa alta data.