Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

luni, 21 septembrie 2009

3 retete delicioase de muffins cu piersici


ieri fiind o zi foarte frumoasa am iesit cu prietenii la un grill pe marginea lacului din oras,iar pentru desert a fost randul meu sa pregatesc ceva:

1.muffinsi cu fulgi de migdale si piersici(12buc)

-130g faina
-130g zahar
-4 oua
-200g unt
-8 linguri lapte
-130g migdale felii
-1 plic praf de copt
-1/3 dintr-un compot piersici(un compot intreg de 800ml jumatati de piersici l-am impartit la 3 si am folosit cate 1/3 din el la fiecare reteta)

se lasa untul cateva ore la temperatura camerei pentru a fi mai moale.se mixeaza cu zaharul,ouale intregi si laptele apoi adaugam faina,praful de copt si migdalele.se pregateste tava de muffins cu hartiute si se umplu 2/3 apoi se pun pe fiecare cateva bucatele de piersici cubulete.




se coc la foc potrivit,185 grade pentru 15-17 min.



2.muffins cu piersici si bucatele de ciocolata amaruie(15 buc)

-200g faina
-1 plic praf de copt
-6 oua
-125g unt topit si racorit
-75g ciocolata amara tocata

ouale intregi le mixam cu zaharul pina cand se albesc si apar besicute la suprafata.adaugam untul topit,dar nu fierbinte si faina+praful de copt.la final ciocolata tocata si amestecam usor cu o paleta.
pregatim tava de muffins cu hartiute pe care le umplem pe jumatate cu compozitie.punem cateva cubulete de piersici in fiecare hartiuta si deasupra catev o lingurita de aluat.

dam la copt pentru 20min la 185 grade.

3. muffinsi cu iaurt si piersici(12buc)

-250g faina
-125g zahar
-2oua
-75ml ulei rapita
-150g iaurt natural,simplu
-5 linguri suc portocala
-1 plic praf de copt

mixam intr-un castron ingredientele turnate in ordinea scrisa mai sus.cu o lingura umplem formele de muffins(cele cu hartiute verzi in foto de grup) cu aluat si asezam restul de piersicute deasupra.coacem la 185 grade pentru 17 min.

o saptamana minunata sa aveti!!!!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Am facut ultima reteta de muffins, cea cu iaurt. Am facut cateva schimbari: am pus 100g de unt in loc de 75ml ulei, in loc de suc de portocale am pus siropul de la compot si fructele le-am amestecat in aluat. A iesit o bunatate, au fost foarte pufosi si foarte gustosi.
Multumesc pentru reteta.