A apărut o eroare în acest obiect gadget

Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog

Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

luni, 21 septembrie 2009

3 retete delicioase de muffins cu piersici


ieri fiind o zi foarte frumoasa am iesit cu prietenii la un grill pe marginea lacului din oras,iar pentru desert a fost randul meu sa pregatesc ceva:

1.muffinsi cu fulgi de migdale si piersici(12buc)

-130g faina
-130g zahar
-4 oua
-200g unt
-8 linguri lapte
-130g migdale felii
-1 plic praf de copt
-1/3 dintr-un compot piersici(un compot intreg de 800ml jumatati de piersici l-am impartit la 3 si am folosit cate 1/3 din el la fiecare reteta)

se lasa untul cateva ore la temperatura camerei pentru a fi mai moale.se mixeaza cu zaharul,ouale intregi si laptele apoi adaugam faina,praful de copt si migdalele.se pregateste tava de muffins cu hartiute si se umplu 2/3 apoi se pun pe fiecare cateva bucatele de piersici cubulete.




se coc la foc potrivit,185 grade pentru 15-17 min.



2.muffins cu piersici si bucatele de ciocolata amaruie(15 buc)

-200g faina
-1 plic praf de copt
-6 oua
-125g unt topit si racorit
-75g ciocolata amara tocata

ouale intregi le mixam cu zaharul pina cand se albesc si apar besicute la suprafata.adaugam untul topit,dar nu fierbinte si faina+praful de copt.la final ciocolata tocata si amestecam usor cu o paleta.
pregatim tava de muffins cu hartiute pe care le umplem pe jumatate cu compozitie.punem cateva cubulete de piersici in fiecare hartiuta si deasupra catev o lingurita de aluat.

dam la copt pentru 20min la 185 grade.

3. muffinsi cu iaurt si piersici(12buc)

-250g faina
-125g zahar
-2oua
-75ml ulei rapita
-150g iaurt natural,simplu
-5 linguri suc portocala
-1 plic praf de copt

mixam intr-un castron ingredientele turnate in ordinea scrisa mai sus.cu o lingura umplem formele de muffins(cele cu hartiute verzi in foto de grup) cu aluat si asezam restul de piersicute deasupra.coacem la 185 grade pentru 17 min.

o saptamana minunata sa aveti!!!!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Am facut ultima reteta de muffins, cea cu iaurt. Am facut cateva schimbari: am pus 100g de unt in loc de 75ml ulei, in loc de suc de portocale am pus siropul de la compot si fructele le-am amestecat in aluat. A iesit o bunatate, au fost foarte pufosi si foarte gustosi.
Multumesc pentru reteta.