Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

vineri, 31 iulie 2009

clatite ,aluat cu iaurt





sunt multe retete de clatite,pe care le-am incercat iar aceasta se numara printre cele mai bune.

pt 10-12 bucati

alina imi cer mii de scuze,am uitat sa trec si ouale in reteta.poate din aceasta cauza a iesit aluatul asa gros si nu s-au dezlipit de pe tigaie,cred ca eram deja cu gandul la vacanta.

200g faina
250ml apa minerala
300g iaurt simplu
3 oua
3 pachete zahar vanilat
50g unt topit
un varf cutit sare

din toate se mixeaza un aluat.se coc pe plita,la foc mare , intr-o tigaie/cratita teflonata,unsa usor cu ulei.le-am mancat cu dulceata de piersici si pere

6 comentarii:

Alina M. spunea...

Le-am facut azi si din pacate nu le-am copt in tava cum ai spus, ci am incercat sa le fac ca pe clatitele normale si nu au iesit bine, ca s-au lipit :(. Asa ca am sa incerc sa le fac din nou, de data asta la cuptor...

mihaela spunea...

alina le-am copt in forma/cratita/tigaie teflonata,pe plita electrica la foc mare...am scris eu acolo din greseala tava,imi cer scuze.
ma mir ca nu au iesit,mi s-au parut asa simple de facut.

Alina M. spunea...

Cum ti-a iesit aluatul, Mihaela? Ca mie mi-a iesit gros, nu ca cel obisnuit de clatite.

mihaela spunea...

foarte subtire a iesit aluatul, alina.de la apa minerala,oua,iaurt si asa putina faina nu pot sa-mi dau seama de ce la tine a iesit asa gros.eu zic sa le mai dai o sansa clatitelor,merita.

Alina M. spunea...

O sa le mai fac odata, ca desi s-au lipit de tigaie au fost foarte delicioase :).

Alina spunea...

Le-am facut din nou si de data asta nu s-au lipit; aluatul si rezultatul final au iesit perfecte! Le-am servit cu Finetti si cu gem de prune cu nuci. Multumesc Mihaela pentru minunata reteta.