Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

marți, 13 ianuarie 2009

budinca de gris cu lamaie si zmeura







o reteta delicioasa atat pentru cei mici cat si pt cei mari.

500ml lapte
1 cana(de 200g cana)gris
50g unt
30ua
100g zahar
coaja unei lamai
150g zmeura

laptele si zaharul se pun la fiert si cand incepe sa clocoteasca se adauga grisul.se fierbe compozitia pina cand se leaga bine.in ea fierbinte adaugam 2/3 din unt si amestecam bine.separam ouale si albusurile le batem spuma tare.galbenusurile le punem impreunma cu coaja razuita de lamaie in compozitia de gris apoi punem si albusurile spuma.la final zmeura si amestecam usor cu o lingura:

tapetam o forma rezistenta la cuptor cu restul de unt si turnam compozitia pe care o dam pentru 30min la 180 grade.o lasam sa se racoreasca :

si portionam.

8 comentarii:

Unknown spunea...

LA MULTI ANI MIha si numai bine in 2009!

Deci eu ti-am facut pofta cu clatitele tale :P si tu acum imi faci pofta cu desertul asta :D Nu cred ca o sa gasesc zmeura si daca da costa o caruta de bani. Ma multumesc doar cu privitul si la vara o prestez si eu :P

Puup

Adelina spunea...

Mi-ai făcut o poftă!!! :)))
Îmi place mult gris-ul cu lapte. Cred că budinca asta e delicioasă!

Edith spunea...

Am incercat si eu o data sa fac budinca de gris insa mi-a iesit "flescaita" :P
O sa ma uit dc e reteta altfel decat a ta si daca e, o sa o incerc pe a ta :)

Mona spunea...

Mihaela draga, am trecut sa-ti spun ca te asteapta cateva premii la mine pe blog..pupici Fluturasului scump :)

Anonim spunea...

Buna,
Am incercat si eu reteta ta de budinca. Intrebarea mea este urmatoarea:nu cumva este cam mult gris pentru atata lapte? Pentru ca mie mi-a iesit o compozitie destul de tare (chiar si dupa ce am adaugat untul si galbenusurile...), oricum destul de greu de amestecat cu albusurile...Sau trebuia sa amestec si galbenusurile in compozitia super fierbinte? Merci, astept rasuns.

mihaela spunea...

buna carmen
galbenusurile se pun in compozitia atunci luata de pe foc,deci super fierbinte si se amesteca bine dupa fiecare.
poate ai fiert grisul prea tare cu laptele,maine masor cate grame mi-au intrat in cana de 200ml si iti spun mai exact cat gris a fost.

Anonim spunea...

Am incercat si eu reteta ta si a iesit delicioasa.!

Anonim spunea...

tocmai cautam o budinca de orez buna cand am dat peste reteta aceasta. locuiesc in Sua de 2 ani si din intamplare se pare ca am avut in frigider intocmai ingredientele care imi trebuiau. vreau doar sa va multumesc pentru aceasta reteta simpla, foarte rapida si usor de facut dar delicioasa. am adaugat putina nuca de cocos si i-a dat o aroma super. yummmm!!! :)