Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

luni, 21 martie 2011

o zi cu soare si plimbareala!

la noi s-a dat startul la sezonul plimbarelilor!
va spuneam ieri ca am profitat de vremea buna de afara si am iesit la plimbare ,de aceasta data la Wasserschloss Wittringen.prea multe inagini nu sunt ,doar cateva cu castelul dar sper sa va placa:









un parc imens,cateva locuri de joaca pentru copii,insula cu pasari.un restaurant cu mancare delicioasa si accesibila ca pret,cam asta puteti face in acest parc.ne-am simtit bine si am ajuns acasa rupti de oboseala.

asteptam urmatorul week-end si speram sa vem vreme buna si soare!

6 comentarii:

Anonim spunea...

sa va fie de bine plimbareala!
abia astept sa ne ararti pe unde mai umblati.te pup
dana

Antonina Sofia Sociu spunea...

Minunat! la cat mai multe plimbari impartasite ;) sa se bucure si ochiu spionului ;)

VertAnge spunea...

Foarte frumos!

mihaela spunea...

dana draga mea cu siguranta vor mai veni si alte poze...numai vremea sa tina cu noi!

mihaela spunea...

antonia te pup si te mai astept in spionaj;duminica daca este vreme frumoasa sigur nu stam acasa.planul este deja facut!

mihaela spunea...

vertange multumesc!