Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

vineri, 1 august 2008

pizza cu vinete si bacon



pt 2 tavi mari

aluat:
700g faina
1 cub drojdie,45g
375ml lapte
6 linguri ulei masline
1 lingurita sare
1 lingurita miere

deasupra:
200g bacon
1-2 vinete subtiri
200g mozzarella
sos de rosii picant
o mana cascaval

aluatul l-am framantat si dospit la Mp:


intre timp vinetele taiate felii subtiri le-am grillat intr-o tava pensulata cu ulei


am intins jumatate de aluat in tava pregatita cu hartie de copt,l-am intepat in mai multe locuri si apoi am pus sosul picant,baconul :

cascavalul,vinetele felii si mozzarella:

am copt cam 25min la 200 grade.

si o felie fierbinte:

2 comentarii:

Unknown spunea...

Miha niciodata n-am incercat pizza cu vinete, trebuie sa fie tare buna :P
Am sa incerc reteta ta cat de curand.

mihaela spunea...

isabela am mancat pt prima oara in concediu o pizza cu vinete,iar zilele trecute am gasit intimplator o reteta si am incercat-o.e tare buna si aluatul se lucreaza excelent.