Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

miercuri, 10 octombrie 2007

Impletituri cu mac




3 oua
1 cub drojdie proaspata
2 lingurite zahar
1 lingura miere
3 linguri ulei
putina sare
1 cana de lapte plina cu apa
600g faina

pentru desupra:
1galbenus de ou
2linguri iaurt gros
mac

toate ingredientele le-am pus in masina de paine,la prg normal(framanta de 2 ori) apoi am lasat 45 min la dospit.am impartit aluatul in 5 bucati egale si pe masa putin unsa cu ulei am intins o bucata de aluat,am rasucit-o de la amandoua capetele si apoi le-am unit.am pus in tava,uns cu galbenus si le-am copt la 190 grade.

Un comentariu:

Anonim spunea...

ce frumoase sunt!
le fac sambata sa le avem la micul dejun.

dana