Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

duminică, 30 martie 2008

placinta creata cu iaurt

reteta de aici:


1 pachet foi placinta
1 kg iaurt simplu,gras
1 cana zahar
lamaie,stafide
ulei
8 oua

foile de placinta se ung cate 2 cu ulei si se aseaza in tava,lasand capetele putin in afara:



se amesteca ingredientele pentru umplutura,eu am mai pus si 2 linguri gris ca prea era lichida si mi-a fost frica sa ramana prea subtire umplutura.se toarna peste foile din tava si se intorc capele lasate inauntru.restul foilor se ung cate 2 si se pun deasupra sub forma creata:


se coace 35min,eu am acoperit-o deasupra si am mai lasat-o cateva minute bune la rezistenta de jos sa fiu sigura ca e coapta.se taie numai cand este rece complet:


se serveste pudrata cu zahar.musafirii si noi am devorat-o in seara asta,nici macar o bucatica pt poza nu a mai ramas.pe data viitoare!

observatii:
-cand am scos-o din cuptor am acopert-o cu un prosop umed si nu a mai ramas asa crocanta partea de sus.
-data viitoare voi renunta la hartia de copt pusa in tava si voi unge si pudra cu putina faina.

2 comentarii:

Edith spunea...

e buna-buna placintica asta. Mama punea inca un strat de amestec de iarut desupra utlimei foi... Sper sa o fac si eu curand.

mihaela spunea...

o sa incerc si eu varianta asta edith.e prima oara cand am facut-o si ne-a placut muuuult de tot.acum mai ramane sa gasesc aici foile de placinta,caci pe astea le-am primit din romania.