Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

vineri, 16 noiembrie 2007

Prajitura cu nuca de cocos,cioco si crema


reteta de la Alis:

Blat:
4 albusuri
1 pahar zahar=300 g
2 1/2 pahare cu nuca de cocos=250 g

Ciocolata:
2 linguri cacao
2 linguri zahar
1 lingura ness cafe
100 g ciocolata amaruie
putin lapte sau smantana de frisca

Crema;
1 cutie de smantana pt frisca 38% grasime-eu am pus doua cutii
1 plic praf instant de budinca de vanilie
Ciocolata rasa

Batem albusurile spuma ,impreuna cu zaharul,pana rezulta o spuma tare si lucioasase pune nuca de cocos si se amesteca cu o paleta
Punem compozitia la copt,la 160 grade,pana se aureste deasupra
Pt cioco,punem toate ingredientele intr-un vas pe bain-marie,pana se omogenizeaza.se pune imediat peste blatul racit
pt crema de vanilie,punem impreuna smnatana cu praful si le mixam
crema rezultata se pune peste stratul de cioco
se rade deasupra ciocolata
se pune la frigider cateva ore,apoi se taie

2 comentarii:

Anonim spunea...

Buna, Mihaela! Nu stiu ce m-as face fara blogul tau. Ai numai bunatati pe-aici :) Mi-a facut cu ochiul prajitura asta cu nuca de cocos. As incerca-o de Craciun, dar ma tem ca nu s-ar ajunge pentru toti membrii familiei. Cam cate portii ti-au iesit? Te pup, numai bine! Laura

mihaela spunea...

buna laura

prajitura am facut-o anul trecut in romania intr-o tava potrivit de mare(nu chiar ca cea de la aragaz) vreo 35x30.
ies destul de multe portii ,noi am fost 7 persoane si au ajuns la fiecare :) cateva bucati.