Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

miercuri, 16 ianuarie 2008

ciorba olteneasca de porc


reteta din care m-am inspirat:


- carne de porc afumata si proaspata,cam 600g
-1 bucata carnat de casa
- 1 ceapa mare
-1 ardei gras rosu
-2 cartofi
-2 linguri pasta tomate
-sare,piper,patrunjel verde


carnea am pus-o la fiert in apa si dupa 1-2 clocote am aruncat apa si am spalat din nou carnea(se formase foarte multa spuma si voiam sa mai scot din mirosul puternic de afumatura):

am pus-o din nou la fiert in apa curata.dupa vreo ora carnea era aproape fiarta,timp in care m-am apucat de tocata legumele(chiar si cartofii ce i-am uitat in poza de grup):

se pun in cratita legumele,pasta de tomate,o frunza dafin:


si lasam pina cand sunt fierte.adaugam apoi zeama de varza(am adus special din romania varza murata cu zeama) si dupa ce a dat 1-2 clocote tragem cratita de pe foc si adaugam 1 ou batut usor cu telul.saram(daca mai este nevoie),adaugam putin piper si verdeata tocata.

Niciun comentariu: