Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

luni, 11 februarie 2008

gulguf alb cu glazura de ciocolata



reteta de aici:


5 oua
200g zahar
350g faina
50g amidon
1 plic praf de copt
75 ml lapte
1 pachet unt,250g
1 esenta rom


compozitia eu am pregatit-o la robotul de bucatarie:am pus ouale zaharul si untul taiat cuburi ce a stat cateva ore la temperatura camerei si am mixat 2-3 min:

si intimp e robotul mergea pe viteza 1 am adaugat faina,amidonul si aroma,laptele caldut si praful de copt.am turnat compozitia in forma de gulguf unsa bine si pudrata din belsug cu faina:

am copt checul in cuptorul preincalzit la 180 grade,pentru 55 min.ultimele 3-5 min am lasat numai rezistenta de jos a cuptorului:

rece se scoate din forma:

am topit o ciocolata cu 70% kakao si am amestecat-o cu 1 lingura unt pina cand acesta s-a topit.am turnat peste checul rece si apoi am taiat felii.

este un chec foarte pufos,noi il servim la cafea sau la micul dejun alaturi de ceai sau kakao.

Niciun comentariu: