Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

marți, 9 octombrie 2007

Budinca de carne cu dovlecel


2 dovlecei(~400g)
200-250g carne tocata
2 cepe mai mari
1catel usturoi
3-4 rosii
200g cascaval razuit
patrunjel verde tocat
~100g orez

-orezul se fierbe in apa si apoi se condimenteaza cu sare si piper
-dovleceii i-am taiat felii mai ubtiri si i-am oparit 5min la MU intr-un castron cu apa apoi i-am lasat la stors pe hartie absorbanta de bucatarie
-in timp ce pregateam carnea m-am gandit sa pun si niste bacon cubulete in compozitie(cam 80-100g am avut eu)
-intr-o tigaie fara ulei! am pus baconul la prajit apoi am adaugat carnea tocata,ceapa prajita si 2catei usturoi(m-am gandit ca nu-i strica la gust),am lasat cateva minute bune la calit apoi am pus rosiile cuburi si 1lingura pasta de tomate si am lasat sa scada bine sosul.la final am pus ceva patrunjel verde tocat,ramas prin congelator,sare si piper.
intr-o forma rezistenta la cuptor am pus pe fund orezul apoi un rand de dovlecei, peste am pus amestecul de carne apoi restul de dovlecel felii(putina sare si piper) si cascavalul. se da 30min la cuptor la 185 grade
se poate servi cald sau rece

Niciun comentariu: