Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

luni, 15 octombrie 2007

gratin de broccoli cu carne tocata


400g cartofi-vreo 4-5 buc fierti
250g carne tocata in amestec(vita+porc)
400g broccoli
2oua
1pahat smantana acra,200g
100g smantana dulce
150-200g cascaval ras
sare,piper
2 catei usturoi

carnea tocata se pune in tigaia fara ulei si se lasa cateva minute-la mine a lasat ceva apa pina s-a prajit.se ia de pe foc, apoi se condimenteaza cu sare si piper si se adauga usturoiul trecut prin presa.intr-o forma rezistenta la cuptor,neunsa, se pun cartofii felii una langa alta si se condimenteaza cu putina sare si piper.deasupra asezam carnea tocata. punem deasupra conopida si broccoli(i-am cumparat congelati si i-am lasat numai sa se dezghete,nu i-am oparit). amestecam ouale cu cele 2 feluri de smantana si sa,piper si turnam peste.deasupra punem cascavalul razuit. dam la cuptor 40minute la 185 grade.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Foarte buna combinatia.Am sa o fac si eu .

mihaela spunea...

e delicioasa,noua ne place foarte mult!