Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

marți, 18 martie 2008

muffins cu nuci si gem de coacaze

125g faina
1 plic praf de copt
300g arahide,le-am inlocuit cu nuci
40g unt moale
125ml lapte gras
1 ou
scortisoara
dulceata de cirese zice reteta,eu am pus de coacaze

oul,untul,zaharul si nucile se mixeaza,se adauga laptele,faina+praful de copt si scortsiaoara.aluatul se pune in tava de muffins pregatita cu hartiute si se pune cate o lingurita de dulceata deasupra.se coc 20-25min.se servesc pudrate cu zahar.

2 comentarii:

Anonim spunea...

buna,poti sa-mi spusi cate bucati iasa din cant.astea?multumesc frumos.

mihaela spunea...

mary reteta zice 6 eu cred ca am pus mai putina umplutura in forme caci am avut 8