Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

luni, 4 februarie 2008

waffeln cu banane

reteta de aici:


pt 7-8 bucati(mie mi-au iesit vreo 9)

1 banana
1 lingura zeama lamaie(am pus zeama de la 1/2 lamaie)
200g faina
1/2 plic praf de copt
75g zahar(am pus 60g miere)
3oua
4linguri apa minerala
125g unt topit
75g nuci


se mixeaza ouale cu zaharul si untul topit si racit,apa minerala apoi se adauga faina+praful de copt,nucile macinate si banana zdrobita si stropita cu zeama de lamaie. eu din lipsa de timp le-am trantit toate in robot si le-am mixat 1min.


aluatul se coace in aparatul incins(aici alaturi de aluatul gata preparat):



se servesc cu ciocolata topita,zahar sau simple,langa o cana de lapte cu kakao asa cum am facut noi.

2 comentarii:

FLIK-FLAK spunea...

Buna Miha!
Cum stii cata cantitate sa pui in aparat ca sa nu risti sa dea peste el cand pui capacul?
Tocmai mi-am achizitionat unul si sunt nerabdatoare sa incerc retetele tale.
Multumesc!

mihaela spunea...

buna lavinia,in general pun 1-2 linguri din compozitie in aparat.la retetete pe care le am, spune cantit. si mi/e mai usor.