Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

marți, 30 septembrie 2008

inghetata de vanilie


nu am mai pus masina de inghetata de ceva vreme la treaba,asa ca azi m-am gandit ca daca tot ploua si stam in casa sa mancam macar ceva delicios la desert.

reteta Seima

400 ml frisca lichida
250 ml lapte
80 gr zahar pudra(120g zice reteta)
4 galbenusuri
esenta de vanilie-am pus 3 plicuri zahar bourbon vanille

Se amesteca frisca cu laptele si se pun la fiert. Intre timp se mixeaza galbenusurile cu zaharul pudra si cel vanilat iar apoi peste acestea se toarna in fir subtire laptele fierbinte amestecand continuu. Compozitia se pune pe foc minim si se amesteca pana se va ingrosa putin (ca o compozitie de clatite)



am lasat-o sa se raceasca cateva ore pe terasa apoi dupa 35min la masina am servit-o.

2 comentarii:

roxana.m. spunea...

draga mihaela eu sunt fan inghetata,indiferent daca e iarna sau vara.
pupici tie si lui matei...

roxana si stefan

mihaela spunea...

roxana eu nu pot sa zic ca ma dau in vant dupa ea dar ai mei ar manca non-stop.