Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

miercuri, 9 martie 2011

waffeln cu quark

pentru ca am fost cuminte am primit cadou zilele trecute un nou aparat de waffeln,gofre sau cum s-or chema pe romaneste,de aceasta data cu forme patrate.mi-am rasfatat azi baietii cu o reteta noua pentru a-l testa:


-5 oua
-65g zahar
-175g quark(crema de branza philadelphia)
-1 plic zahar vanilat
-150g faina
-50g unt
-1 plic praf de copt

ingredientele se mixeaza si apoi se coc waffeln in aparatul bine incins.se servesc cu dulceata de zmeura sau dupa pofta inimii.ies 8 bucati extrem de pufoase si delicioase.a doua zi(daca mai ramane vreuna pina atunci) se pot incalzi 20sec la microunde.

.
.

6 comentarii:

Craita spunea...

cred ca faguri se numesc pe romaneste,imi place reteta:)

Lia spunea...

Nu a aparat de vafe,asa ca ma multumesc sa le admir pe ale tale.

mihaela spunea...

craita ai dreptate,nu imi mai aminteam cum le zice.sper sa iti faca cu ochiul si sa o incerci!

mihaela spunea...

lia, aparatul l-am cumparat mai mult pentru matei,le mananca cu mare placere.pntru maine primeste una si la pachetelul de gradinita.

Unknown spunea...

Miha sa-l stapanesti sanatoasa , gofrele arata delicios :P
Pup pe Matei!

mihaela spunea...

isabela multumesc!sigur il voi pune la munca.am o carte noua cu retete care abia asteapta sa fie testate!