Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

joi, 23 octombrie 2008

ibiza

Sora mai mica a insulei Palma de Mallorca, Ibiza, botezata dupa arhitectura sa "Insula Alba", este a treia insula ca marime din arhipeleagul Balearelor.

cateva poze din avion:







playa d'en bossa unde am avut hotelul cu iesire directa la plaja:





in departare se vede Dalt Vila despre care o sa va povestesc data viitoare.


si puiul meu fericit ca in sfarsit poate face iar castele de nisip:


4 comentarii:

Laura spunea...

Wow, Miha!!!...la Ibiza ati fost?!
Norocosilor... :P

Eu de-abia astept sa ne incanti cu...cat mai multe poze :))
Sa nu te zgarcesti la ele, hi, hi...cu cat mai multe, cu-atat mai bine! :D
...mai ales cu fluturasul drag si scump! ;)

Va pupam, frumosilor!

Anonim spunea...

Ce locuri frumoase ati vazut!!! Mi-ai facut o pofta sa merg si eu ...
Foarte frumoase pozele.

Livia

Livia spunea...

In ce locuri frumoase ati fost.
Mi-ai facut o pofta sa merg si eu undeva...mai ales ca azi e asa urat afara.
Foarte frumoase pozele!!!

Livia spunea...

E prima oara ca postez pe un blog si deja am dat niste rateuri. Sper ca merge acum.
Foarte frumoase locurile in care ati fost.
Mi-ai facut o pofta sa merg si eu undeva ... mai ales ca astazi e asa urat afara.
Foarte frumoase pozele!