Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

joi, 27 martie 2008

coroana mexicana


reteta de la Daneza

360 g faina
90 g malai fin
4 linguri de lapte praf peste care am adaugat apa, pana mi-au iesit 240 ml lichid
1 lingurita sare
25 g drojdie proaspata
1 lingurita zahar
60 ml ulei
1 ou
ceva oregano uscat
ceva praf de usturoi


aluatul l-am facut la MP



si apoi lasat la dospit:

am pregatit apoi umplutura din sunca presata tocata,sare,piper,cascaval razuit,1 cutie smantana grasa,acrisoara,1 ou,1 borcan ciupercute:

aluatul se intinde in forma rotunda si se fac 2 crestaturi la mijloc:


se pune umplutura pe margini:

se intorc colturile taiate:

si se pune la copt la 190 grade:

am servit-o calda cu bere!

4 comentarii:

Edith spunea...

Superba!

mihaela spunea...

am luat ochii la baieti cu ea :))

Anonim spunea...

am facut , este buna la gust , dar cred ca undeva am gresit.
1. aluatul cred ca a iesit prea moale, ca sa cam lasat si nu am obtimut o forma ca tine;
2. cascavalul cred ca a fost prea mult(desi nu am exagerat) sau trenuia mai uscat.
:)data viitoare o sa iasa mai bine

mihaela spunea...

tanya,ma bucur ca ai incercat reteta si sper ca data viitoare sa iasa mai buna.
daca simti ca aluatul este prea moale mai poti adauga ceva faina alba,cred ca depinde de la faina la faina.eu folosesc aici tipul 405.
si eu am pus ceva mai mult cascaval dar si aici poti jongla,pui mai putin ,mai adaugi un ou...sa fie o compozitie mai groasa pt a nu-ti curge.