Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

duminică, 30 martie 2008

muffins cu nutella



75g unt moale
100g nutella
50g zahar
2 oua
120ml lapte
300g faina
1 plic praf de copt

am mixat intr-un castron toate ingredientele:

apoi m-am gandit ca n-ar strica ceva fulgi de ciocolata si am adaugat vreo 2 linguri:


am amestecat usor cu o paleta:


am pus compozitia in forma:


si le-am dat 25min la 180 grade:


le-am servit langa o cana de lapte.

7 comentarii:

Anonim spunea...

sunt fulgi de ciocolata? sau afine? as vrea sa le fac si eu astazi si sa fiu sigura ce sa mai arunc in compozitie

mihaela spunea...

da da sunt fulgi de ciocolata,mai mari.

spor la treaba,sper sa va placa!

ancadoc spunea...

le-am facut si au iesit super
multumesc pentru reteta!

mihaela spunea...

anca ma bucur ca v-au placut.
sper sa mai inceci si alte retete scrise pe blog.
te pup si iti doresc o saptamana minunata!

Andreea Dianu spunea...

urmaresc de mult blogul tau si ma inspir destul de des dar abia akm mi-am facut cont.am incercat aceasta reteta duminica aceata si au iesit delicioase.am triplat cantitatea si au iesit 48buc si pana seara nu a mai ramas niciuna.eu am pus jum de lingurita de nutella deasupra inainte sa le pun la cuptor k nu am gasit fulgi de ciocolata.sunt la liceu in cls ax-a dar ador sa gatesc.felicitari!

mihaela spunea...

andreea bine ai venit in bucataria mea si felicitari ca faci atatea bunatati desi esti asa tanara!
eu am pus prima oara mana pe tigaie la 21 de ani cand eram la un pas de a ma casatori...la varsta ta nu intram in bucatarie decat sa imi fac pachetul pentru scoala si sa mananc ceea ce gatea mama.

sper sa gasesti si alte idei interesante aici pe blog.te pup !

Andreea Dianu spunea...

multumesc mult.sincer o fac de placere.mama face doar felul I,iar eu felul II si desertul.multumesc frumos pt retete