Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

miercuri, 9 iulie 2008

clatite cu sunculita


de multe ori nu mai stiu ce sa pregatesc la micul dejun,iar zilele trecute mi-au cazut ochii pe aceasta reteta simpla si delicioasa:

-2 oua
-apa minerala
-lapte
-faina
-putina sare
-125g sunculita totaca
-putina verdeata tocata
-cascaval

se pregateste din ingredientele de mai sus un aluat obisnuit de clatite iar la final se adauga sunculita tocata:

se coc in tava unsa cu un strop de ulei si imediat ce le-am luat de pe foc presaram peste ele cascaval razuit si rulam:

se servesc imediat.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Arata bine si mi-ai facut pofta...e vara..este o mancare destul de usoara, am sa o incerc si eu.

mihaela spunea...

sorina ma bucur ca-ti fac cu ochiul.sper iti placa daca o incerci.