Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sâmbătă, 29 decembrie 2007

prajitura "greta garbo"


reteta de la poca

ingrediente pt foi

450 gr. faina
2 oua
un pachet margarina
1 lingurita rasa de bicarbonat stins cu otet
putina sare


pentru umplutura

1 cana nuci macinate
200 gr zahar
1 borcan gem ( caise, piersici)

intr-un castron punem faina, cele doua oua intregi , margarina moale,la temperAtura camerei, bicarbonatul stins cu zeama de lamaie sau otet, sare.rezulta un aluat care se imparte in 3.in tava dreptunghiulara se aseaza hartie de copt apoi se intinde prima parte de aluat si se inteapa cu furculita.nuca se amesteca cu zaharul si putina aroma de migdale.se intinde peste foaie o parte din gem si se presara nuca din belsug.urmeaza foaia 2 care se unge si ea cu gem si nuca.se aseaza in final ultima foaie care se inteapa cu furculita.
tava se da la cuptorul dinainte incalzit ,la 180 grade.se lasa sa se raceasca apoi se toarna deasupra glazura de ciocolata.

5 comentarii:

Ginette spunea...

Prajitura asta imi face cu ochiul....mmmmmmm, trebuie executata cat de curand !!! LA MULTI ANI !!!!

mihaela spunea...

ginette garantez ca iti va placea.noi am dat-o gata imediat.

La multi ani!!!!

Anonim spunea...

Arata tare bine! Te rog din suflet, scrie si cat se lasa la cuptor!

mihaela spunea...

laura mi-e cam greu sa-ti raspund la intrebare,prajitura am facut-o in tara unde am un aragaz vechi de vreo 10ani.cred ca peste 35minute,am tot verificat-o intre timp,important e sa iasa scobitoarea curata cand testezi foile.

Anonim spunea...

ESTE O PRAJITURA FF BUNA SHI FF FINA
MAMA MEA +ELENA+ O FACEA FF DES ...
TE FELICIT PTR . TOATE RETEZETELE PUBLICATE ...
VA DORESC UN PASHTE FERICIT CU DE TOATE PE MASA , ALATURI DE CEI DRAGI
RODICA-REGGIO EMILIA , ITALIA
stefania_rodica@yahoo.com