Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

vineri, 5 octombrie 2007

prajitura cu zmeura






















Se poate face cu orice fructe dar eu am avut zmeura la indemana si am incercat-o cu zmeurici.

Aluat
100g unt
250g zahar
4galbenuse
6linguri lapte se amesteca toate cu robotul.
se pun 100g migdale macinate apoi albusele batute spuma tare si la final 375g faina+1/2 dintr-un plic praf de copt.

Se toarna aluatul in forma pregatita si se imprastie pe deasupra 200-300g zmeura. Se coace 50-55min. la 180 grade.
Eu am incercat pentru prima oara reteta si am facut prostia sa torn aluatul in forma de tarta. Din pacate este prea mica forma mea de 26cm. Trebuie o forma cu peretii inalti sau o tava dreptunghiulara.


Niciun comentariu: