Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

marți, 9 octombrie 2007

Tarta cu piept de pui



reteta de la Micul

- 150 g faina
- 180 g unt
- 1 galbenus
- 1-1/2 lingurita sare
- in reteta era 200 g file piept de pui, eu am pus vreo 500 g
- piper
- 4 oua dupa mine ajung chiar 2
- 250 g branza de vaci
- marar
- masline

Faina se framanta cu 120 g unt, cu galbenusul si cu sarea.Se face o bile de aluat, se infasoara in folie si se baga la frigider pentru 30 min.
Carnea se taie felii, eu subtiez feliile in sensul ca tai fiecare jumatate de piept in doua pe lung sa nu fie groase.Se prajesc in putin ulei de masline sau unt.Eu le-am prajit pe o tigaie de gratar pe aragaz cu putin ulei de masline.
Dupa ce se raceste carnea se, se taie bucatele mici si se amesteca cu branza,cu galbenusurile, cu mararul si cu condimente daca e cazul.
Se bat spuma albusurile si se adauga la amestecul de carne.
Aluatul se intinde si se pune in tava unsa si tapetata, formandu-se o margine o margine care se fixeaza bine.
Se inteapa cu furculita si se coace blatul 30 min.Eu nu pun boabe de fasole sau alte chestii dar trebuie sa fixati bine ( lipiti ) marginile ca daca nu va treziti ca din cauza caldurii se "culca".Nu stiu cum sa explic ca pica inauntru.Mie mi s-a intamplat odatasi de asta stiam.
Se scoate blatul se umple cu compozitia de branza, se repartizeaza deasupra fulgi de unt, nu mult chiar putin, masline si putina verdeata si se baga la cuptor.

Niciun comentariu: