Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

vineri, 5 octombrie 2007

Chec simplu, economic :)




-reteta Laurei Sava

- 2 oua
- 1 cana zahar
- 1/2 cana lapte
- 1/2 cana ulei
- 2 cani faina
- 1 plic praf de copt
- cacao, pentru efectul marmorat
Totul decurge foarte repede:
- se sparg ouale, intregi si se adauga zaharul:
- se mixeaza putin:
- se adauga laptele si uleiul... eu le-am pus pe amandoua deodata biggrin.gif
- si faina cu praful de copt
eu am renuntat la cacao de data asta si aruncat jumatati de pere deasupra;l-am copt in tava de tort si i-am tras un decor cu cioco.
foarte,foarte bun!

am repetat-o,de data asta cu fulgi de ciocolata prin ea






sau cu pere si prune proaspete

si felia:

Niciun comentariu: