Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

duminică, 18 noiembrie 2007

mingi de ciocolata


50g ciocolata
250g faina
100g migdale
100g zahar pudra
2 linguri cacao
175g unt rece
2 linguri smantana de frisca
3 linguri zahar
1 plic zahar vanilat

ciocolata se raziueste.se amesteca apoi cu 1 lingura cacao,zaharul pudra,untul,migdalele,faina si smantana.se formeaza 2 rulouri care se invelesc in folie si dau la rece 30min.fiecare rulou se taie in 20 bucati,se formeaza bilute care se pun in tava pregatita cu hartie de copt.se coc 15min.se lasa apoi sa se raceasca.zaharul vanilat se amesteca cu 1lingura cacao si se tavalesc bilutele.

2 comentarii:

ela spunea...

nu-mi dau seama ce am gresit pentru ca mie nu mi-au iesit mingiute ci ..un fel de cookies, dar chiar si asa au fost foarte gustoase. :)

mihaela spunea...

ela este drept ca se latesc usor la copt dar ar trebui sa arate ca in foto.eu le-am tradus exact cum erau in titlul retetei.voi cauta pozele cand le-am facut,le am undeva pe calculator...trebuie numai timp sa am putin.
ma bucur ca le-ai incercat si au fost gustoase.