Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

miercuri, 12 noiembrie 2008

pui umplut cu morcov si telina





reteta de la Maya

1 pui aprox 1200g
3 morcovi
1 bucata telina
sare,piper,boia,chilli
2 linguri ulei masline
400ml vin alb(sau vin+supa de pui in cazul meu)

am taiat morocvii si telina felii,m-am ajutat de curatatorul de legume,pe care le-am amestecat cu ulei,condimente si patrunjel verde tocat:



am umplut puiul cu acest amestec si am prins cu 2 scobitori:

l-am pus apoi la cuptor(acoperita tava cu capacprimele 50min apoi fara),pentru 65min in tava cu putin ulei si o ceasca mare de vin si una de supa

se serveste cu legumele,sosuletul care este delicios si piure de cartofi.
pofta buna!

2 comentarii:

Maya spunea...

Miha,ma bucur ca v-a plcut la toti puiutul!Fica-mea de obicei nu manînca telina,dar asa i-a placut-o! :)

mihaela spunea...

azi l-am refacut maya, si e delicios!!!